Värdelös Fredag!!!

Det är skönt att den här värdelösa dagen snart är över, vill bara gå och lägga mig och
dra täcket över huvudet. Thea har varit pain in the ass hela eftermiddagen och kvällen
och som om det inte va nog så har mina visdomständer värkt som in i sjutton och inga
värktabletter hjälper knappt. Måste fråga M om hon kan skaffa citadon innan semestern,
vill inte att semestern blir förstörd för att jag har ont :( Nä, jag måste verkligen ta mig råd
till tandläkaren i höst/vinter (måste hinna jobba ihop lite pengar först). Har legat i Patriks
famn ikväll och gråtit och Thea har suttit och klappat mig på huvudet. Min fina och
alldeles underbara familj, ni ska veta att jag älskar er så otroligt mycket!
 
Här har regnet öst ner i princip hela dagen och åskan har mullrat så inte har man kunnat
va ute heller. Men kvällen har ju varit otroligt fint men då är ju den lilla orken och energin
som man hade under dagen som bortblåst :( Men Thea hade verkligen behövt komma
ut en stund.
 
 
När Patrik kom hem va vi tvungen att dra till city gross för att köpa lite bröd och mjölk och
fixa sigges födelsedagspresent och sen kom vi hem och jag slängde ihop en köttfärspaj
till middag och då ville min lilla hjälpreda hjälpa till :)
 
 
Och som sagt så har kvällen varit förjävlig me tandvärk och en pipig och trött dotter. Men snart är
det dags för henne att sova, sen ska jag och gubben ta ett varmt och sen sova, blir en tidig kväll
men jag behöver det. Kom just på att jag måste slå in sigges present innan jag får sova men det
går ju ganska fort.
 
Imorrn blir det en tripp till stallarholmen för att fira sigges 1-årsdag och vi hoppas på en dag me
strålande solsken för då blir det bad för vår del och premiärdopp min för del :P
 
Nu skiter jag i det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!