Vi är trötta här hemma

Idag har varken jag eller Thea varit på topp. Jag har varit trött och Thea har varit pipig
och kinkig till och från hela dagen och kvälle. Misstänker att det är fler tänder på gång
då hon har varit dålig i magen i ett par dagar nu. Patrik tog iallafall och smorde in
hennes tandkött me alvedon och då blev det väl en gnutta bättre :) Men det är skönt
att hon snart ska sova iallafall.
 
Som ni säkert misstänker har vi inte gjort många knop här hemma. Jag har diskat och
småplockat lite och efter lunch och vilan tog jag och Thea en promenad ner till centrum
men annars har vi bara varit hemma.
 
Mitt ben är riktigt snyggt idag ;) haha. Men det ser värre ut va det är men det gör ont som
tusan! Haha. Hon ska då få igen :P You know I still love you, hun <3 (Eng.gram är säkert
fel)
 
 
Imorrn ska iallafall jag och Thea ut på gården en stund och på eftermiddagen ska vi in till gamla
stan och promenera en stund och sen möta upp pappa som jobbar där :)
 
Nä, dags att borsta tänderna på Thea som redan är hysterisk och sen är det bara att natta henne,
det ska bli SÅ skönt efter en sån här dag!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!