Vikingafestival!

Måste bara börja me att berätta om natten. Vi lade Thea kvart över 8 och hon somnar
utan problem! Ingen vaggning, inget pip, ingenting! Så otroligt skönt. Och hon sov
så gott som hela natten. Hon vaknade vid 4 och ville komma till vår säng så jag lade
henne mellan mig och Patrik och sen låg hon och jag och gosade en timme och sen
hade hon somnat om. Det va ett halleluja-moment. Så förbaskat skönt! Haha.
 
 
Imorse klev hela familjen upp vid halv 8-8 för att göra oss ordning och fixa inför resan
till stallarholmen och årets vikingafestival :) Kom dit strax efter 11 och då kikade vi i
stånden och det som jag och Patrik är ute efter va inte att shoppa för det finns
inget att köpa utan vi åker dit för att se på lekarna och allt sånt :) (Dom visar lekar och
stridskonst på ett väldigt lekfullt sätt) och sen är det bara skönt att komma hemifrån
och göra nåt.
 
 
 
 
Thea fick även rida på en liten ponny för första gången och det va väl sådär. Haha. Hon
tyckte det va lite läskigt och sen va hjälmen för stor så hon såg inget. Men lite spännande
va det nog också :) Nästa år är hon större så då gör vi ett nytt försök :) Vi åt lite lunch och
sen fick Thea springa av sig. Vi va kvar till strax efter 5, då började vi röra oss hemåt igen
och jag va så slut. Haha. Blev mycket bilder och endel filmer därifrån :) Men vi hade en jätte
mysig dag iallafall och vi ses fram emot nästa års festival :)
 
Det va allt för idag men vi hörs imorrn igen :) Då ska vi ut på nya äventyr, här är det inte en
lugn stund på helgerna :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!