4 lördagar kvar!

Nu kan man nästan räkna ner tills gubben börjar sin semester :D "Bara" 4 lördagar kvar
innan vi åker upp till jämtland, längtar så jag håller på och blir galen :( Men som tur är
har vi fullt upp nästan varje helg fram till dess så då kanske tiden går liiite fortare :P
 
Imorse väckte Thea oss vid halv 7-7 vilket va på tok för tidigt men vi låg och hade det
mysigt i sängen ett tag innan vi gick upp. Fixade lite frukost och sen va det bara att
börja me städningen men det gick fort :) Vid 2-tiden åkte älsklingen till kungens kurva
för att köpa jordgubbar och för att avbeställa sittbågen (vi har lessnat på att ha väntat i
snart 1 månad på den så vi ska åka till barnens hus imorrn och beställa en därifrån
istället) och sen hämtade han melissa och mamma. Maria kunde tyvärr inte följa me, va
jätte tråkigt men men, så kan det va :(
 
Vi andra hade det iallafall jätte trevlig i eftermiddags :) Bjöd på middag och sommartårta
och mamma lekte massa me Thea så hon kommer nog sova väldigt gott inatt. Haha. Själv
är både jag och gubben mer döda än levande.
 
Nu har iallafall hjärtat skjutsat hemma besöket, Thea ska få ny blöja och borsta tänderna innan det är
dags för välling, vaggning och sussa :) Själv ska jag ta ett bad efter det och kolla på lite tv innan jag
och gubben hoppar i säng.
 
 
Imorrn ska vi ut och shoppa presenter till 3 små barn (ett ännu ofött) :) Spännande att se va vi hittar
för roligt :) Nästa lördag ska vi på vikingafestival i stallarholmen och lördagen efter det ska vi tillbaka
till stallarholmen på 1-årskalas och lördagen efter det ville min mamma att Thea skulle sova hos
henne innan vi åker på semester :) Så vi har lite spännande saker framför oss innan semestern :)
 
Någon frågade mig om jag är nöjd me mitt liv och det tyckte jag va en väldigt obefogad fråga. Det är
väl klart att jag är nöjd me mitt liv, sen finns det ju saker som man skulle vilja förbättra men jag skulle
inte vilja byta ut mitt liv mot nånting i hela världen. Som jag skrev till personen så försöker vi hitta på
saker att göra tillsammans och jag tycker att vi gör mer än dom flesta.
 
Nä, nu ska jag byta blöja på dottern och sätta på henne en pyjamas och vänta på att gubben kommer
hem men ha en underbar lördagskväll!



Kommentarer
Anonym

Borstar du tänderna innan vällingen?? Då dröjer det inte länge innan du for springa hos tandläkaren med Thea.

Svar: Ja, det är smidigast att borsta tänderna innan vällingen istället för att väcka henne och sen borsta tänderna. Jag har faktiskt pratat me bvc om det där och det va ingen fara så länge man borstade tänderna direkt på morgonen. Jag är väldigt noga me Theas tänder.
Rebecca

2012-06-30 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!