6,5 år <3

För några dagar sen fick jag tipset att ge Thea weetabix en stund innan läggdags
plus välling för hon vaknar ju på nätterna så vi testade det igår och hon sov hela
natten (vet dock inte om det va pga det för vissa nätter vaknar hon ju inte men
jag ska iallafall fortsätta me det och se om det funkar). Dock vaknade hon vid
halv 6och va sen vaken i ca 1 timme men sen somnade hon nöjt i vår säng och
jag låg och mös me henne :) Det är nåt speciellt att sova me sitt barn, älskar den
närheten me henne. Men jag är glad att hon sover i sin säng på nätterna, vet hur
galen jag höll på att bli när hon va spädis och bara skulle sova mellan mig och
Patrik. Haha.




Förmiddagen va grå och trist så då höll vi oss inne, jag tvättade och diskade och lekte me Thea och
efter lunch tog jag en pw på 30 min och så passade jag på att svänga förbi centrum för att köpa
tsatsiki till kvällens middag och så tog jag en runda förbi återvinningen och slängde det gamla
regnskyddet till vagnen. Vi fortsatte leka en stund när vi kom hem och sen somnade Thea och hon
sover fortfarande. Ute är det kolsvart nu och det börjar regna, så mysigt! Bara åskan håller sig
borta 40 min till för då har gubben hunnit hem :D



Har väl inte så mycket mer att tillägga. I veckan bli det förhoppningsvis lite shopping, gym och på
fredag ska jag ju jobba. Blir bara en dags jobb tyvärr :( E ringde häromdagen och då hade det
blivit nåt strul så jag kan inte jobba nästa vecka. Lite trist, hade sett fram emot det men jag får va
glad för fredagen iallafall :)

Just det, höll ju på att glömma att jag och min älskade Patrik har varit tillsammans i 6,5 år idag :)


Vi höres!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!