Broder Tuck :P

Min dotter har blivit broder tuck och jag är väl inte alltför glad men men. Hon passade
nämligen på att kleta ner hela luggen me häftmassa medan jag hängde tvätt så jag
hade inget annat val än att klippa av luggen och nu ser hon ut som broder Tuck. Haha.
Men får se det positiva, det växer ut och nu slipper hon massa hår hängandes i ögonen,
vilket nån påpekade för ett tag sen.
 
 
Annars har den här dagen bara varit mer eller mindre usel. Jag har varit så vansinnigt trött
hela dagen. Thea somnade inte förrän vid halv 12 igår kväll och jag sov som en kratta inatt
och sen vaknade hon vid halv 8 imorse. Men så går det när hon somnade i bilen i 15 min.
Och jag kämpade verkligen me att hålla henne vaken hela gårdagen. Men ikväll ska vi inte
ut och åka nånstans så nu har hon ingen chans att somna :)
 
Nä, ska ta hand om en liten piplisa nu! Hej då.
 



Kommentarer
Anonym

Hur många timmar behöver du sovaper natt ?
Thea sov åtta timmar räcker inte det för dig

Svar: Det beror lite på hur trött jag är men jag sov som en kratta på natten och sen är det påfrestande när man själv vill gå och lägga sig men inte Thea.
Rebecca

2012-06-27 @ 21:19:22
Anonym

Lös det problemet genom att minska hennes sömn och din" fria tid " på dagen

Svar: Hon sover redan lite, hon sover högst 1,5 timme efter lunch.
Rebecca

2012-06-27 @ 21:26:14
Anonym

Du har ju skrivit flera gånger att thea sover innan ni äter middag??? Klart hon sover dåligt. Du har ju inga rutiner. // Madde

Svar: Ja, hon brukade sova en stund innan middagen om hon va trött men det va när hon fortfarande när hon somnade som hon skulle. Nu kör vi på samma rutiner som hon kommer ha i höst på förskolan fast då kommer hon lägga sig tidigare. Jag har verkligen rutiner för Thea när det gäller det mesta. Jag är noga me rutiner.
Rebecca

2012-06-27 @ 22:43:14
Madeleine

Inte jag som skrivit tidigare kommentar :P Skriver inte anonymt BTW

2012-06-27 @ 23:09:36 | http://mammascharmtroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!