Förberedelser

Idag va det ju tänkt att vi skulle ut på äventyr men då ställde vårt sällskap in så då
tappade jag lusten att ge mig ut själv, dessutom blev det jätte mulet efter lunch så
vi höll oss i lilla västertorp :)
 
Igår kväll blev Thea förkyld, det kom verkligen från ingenstans. Hon somnade jätte
frisk vid 21 och strax efter 22 vaknade hon och va jätte täppt och hade sån slem-
hosta och hade svårt att andas. Hon va helt förstörd, låg bara och grät och spände
hela kroppen. Efter ca 20 min hade hon lugnat ner sig och en stund senare hade
hon somnat. Idag är det bättre, fortfarande lite snorig och lite hosta men inte alls
som igår kväll.
 
Patrik kom hem på sin lunch så jag ringde angående mina betyg men dom kunde
såklart inte ta mitt samtal för det va för många som ringde. Suck! Så jag får väl
försöka ringa nästa vecka igen.
 
Vid 12 så åt jag och Thea lunch och sen fick jag ett sms om att mitt paket från
bonprix hade kommit så då tog vi en liten promenad till centrum för att hämta
ut det och allt som va i paketet passade perfekt (ett par jeansleggings, två linnen
och en bh) så jag va jätte glad och nöjd :D
 
 
Har även packat endel inför imorrn men resten kan jag inte packa förrrän imorrn innan vi
åker. Har även plockat fram mina kläder och Theas midsommaroutfit är nerpackad :)
 
Visst kommer jag och Thea va somriga och fina imorrn? :D
 
Thea ska snart få välling och sova, gubben ska börja packa bilen me vagn och säng och sen
blir det en dusch/bad innan vi slänger oss i säng.
 
Imorrn måste vi uppe i Tierp innan halv 12 för att Thea ska hinna äta lunch och byta kläder
och sen åker vi till Ullfors för att fira midsommar. Jag och thea ska åka häst eller traktor-
droska, spännande!
 
Bilder och nästa uppdatering kommer på lördag kväll/söndag förmiddag så vi hörs då!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!