Härlig träning

Åh, det va underbart att va tillbaka på gymmet efter nästan 2 veckor. Blev ett bra pass på
1,5 timme men jag kände att jag va svagare än för 2 veckor sen, orkade inte alls me samma
tyngd på maskinerna men jag tog det lite lugnt och körde på i mitt tempo. Sen blev det 45
min simning och som avslutning 30 min promenad. När jag kom hem kände jag av lite
träningsvärk i benen men mest i armarna. Får se hur näst nästa vecka blir då, jag jobbar
ju hela den veckan men ska iallafall försöka orka pallra mig iväg på minst 1 pass
vattengympa. Vore skönt me ett gympass också men om jag känner mig själv rätt så
kommer jag va mer eller mindre död efter jobbet.

Jag har inte gjort så mycket mer idag. När jag kom hem så lade jag Thea så hon fick sova
lunch och då passade jag på att vila i soffan och glo på film. Sen kom Patrik och då tog vi
en promenad ner till centrum och sen hem igen. Blev varma mackor till middag, orkade
inte göra nån annan middag.




Och nu gör vi inte mycket, hela familjen är trött. Thea går bara runt och piper, patrik ligger
i soffan och spelar och jag sitter här. Jag och Thea ska snart ta ett bad och efter att hon har
lagt sig ska jag kolla klart på filmen som jag började kolla på i eftermiddags.

Hörs och störs väl imorrn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!