Heldag i skärholmen

Är lite trött nu, blev inte så mycket sömn inatt. Thea bestämde sig för att vakna vid 22 och
sen va hon vaken till ca 1-halv 2. Hon somnade mot mitt bröst i soffan så då bar jag in
henne till sin säng och sen tvärdäckade jag. Ställde klockan på 8 imorse för att hinna ta
en dusch innan hon vaknade men precis när jag skulle hoppa in i duschen så kommer
hon knalllandes me sin snuttefilt, min lilla gounge. Så hon fick ta ett bad me mig och sen
va det dags för frukost.
 
 
 
Vid 10 kom gubben hem på lunch, skulle låna hans telefon för att ringa om mina betyg
från sweja men då hade dom telefontid alla dagar förutom onsdagar så det sket sig men
imorrn skulle han komma hem på lunchen också så då ska jag ringa.
 
Vid halv 1 tog jag och Thea tunnelbanan till skärholmen för att möta upp emma och greta,
emma hade smsat mig inatt och frågade om jag ville följa me :) Vi började me att äta lite
lunch och greta va så söt och skulle mata Thea. Haha.
 
 
 
Sen gick vi runt i massa affärer på jakt efter nån fin midsommarklänning eller tröja. Varken jag
eller emma hittade nånting. Inte just då iallafall. Jag köpte iallafall nytt smink,ett par leggings,
en vit kofta och ett grå/svart randigt linne :) Barnen satt jätte fint i sina vagnar och pratade och
lekte me varann :)
 
 
Vi fortsatte vår jakt och till slut hittade jag en jätte fin tröja/linne på HM som jag föll för och
Emma hittade en jätte fin tunika som passade henne skitbra inne på kappahl. Klockan började
närma sig 5 innan våra vägar skiljdes åt. Jag tog tunnelbanan hem och Thea totalslocknade,
hon hade varit vaken från 8 fram till 5 utan att sova i ens några minuter. Älsklingen kom och
mötte upp oss utanför tunnelbanan.
 
 
Jag va så trött när jag kom hem och orkade verkligen inte göra middag så det fick bli en
nödlösning, dock en smaskig sådan :P Efter middagen tog jag och Thea ett bad, hon hade
mat över hela sig så det behövdes. Och väntar vi bara på att hon ska få välling och sussa,
förhoppningsvis och troligtvis kommer hon sova hela natten eftersom att hon har sovit i
högst 20 min på hela dagen och kvällen.
 
Jag kommer nog också lägga mig rätt tidigt om det inte går nåt bra på tv dvs.
 
Imorrn ska vi ut på nya äventyr :)
 
God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!