Inomhusmys

Söndagar är oftast mysdagar, och idag har det varit en riktig mysdag hos oss. Vi har
inte gjort många knop. Jag och Thea tog en promenad ner till centrum för att handla
lite och under tiden va Patrik hemma och dammsög. Annars har vi bara lekt, myst och
varit sega. Hela familjen är ju småförkylda och det gör ju inte saken bättre. Thea har
varit lite kinkig och pipig till och från hela dagen men mestadels har hon varit glad :)
 
 
Jag har även ringt runt massa idag för att få tag på en stuga till semestern och till slut fick jag
napp så nu är det fixat, så otroligt skönt! Fy tusan va jag längtar upp till jämtland nu, vill bara att
dom här 5 veckorna som är kvar ska gå fort! Sen får vi förhoppnings 3 helt oförglömliga veckor
där :D
 
Och Thea sover fortfarande toppen i sin säng :D Hon har inte ramlat ur den, hon vaknar inte på
nätterna och hon väcker oss på morgonen genom att dra i vårt täcke eller klappa på oss.
 
Nu ska jag kolla på filmen som precis började på femman men ha en trevlig söndagskväll!



Kommentarer
Anonym

Brukar ni inte bo hos din mormor i norrland?

Svar: Jo, det brukar vi göra men om några veckor flyttar hon till en servicelägenhet, därför finns inte den möjligheten längre.
Rebecca

2012-06-25 @ 09:02:24
Anonym

Är huset sålt , då finns det ju endel att städa ur eller?
Hoppas att det är fler än du som fixar det tunga jobbet.

Svar: huset är nog inte sålt än, dessutom äger inte min mormor huset. Hon hyr det av sin gubbes son. Min morbror, hans familj och min mormor åker upp till jämtland om två veckor och då hjälper min morbror min mormor att flytta.
Rebecca

2012-06-25 @ 14:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!