Kvällssnabbis

Tänkte bara kika in och säga hej :) Är nämligen sugen på att skriva men har inte så
mycket att skriva =/ haha.

Thea sover och jag och gubben sitter och kollar på tecknade anastasia, det va mannens
begäran. Hör och häpna! Sitter även och kikar lite på lindex hemsida, skulle behöva nya
leggings, både långa och trekvarts. Men i helgen ska vi iallafall till skärholmen, gubben
har presentkort på dressmann så han ska köpa nya piratbyxor och jag ska som sagt
leta efter leggings till både mig och Thea plus ett fotoalbum och lite nytt smink. Sen ska
jag sätta in resten av pengarna på mitt och Theas sparkonto.



Har ni märkt att jag har tagit bort lösenordsskyddet? Det blev bara att jag glömde att göra
det och sen orkade jag inte och hittils har jag inte fått några elaka kommentarer så jag
tänker låta bloggen va öppen så länge det fortsätter såhär. Men minsta lilla kommentar som
jag anser som olämplig så åker lösenordsskyddet igen.

Nä, ska fortsätta kika på filmen och på nätet men ha en jätte bra tisdagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!