Lite bortglömd

Åh, jag hatar att jag känner såhär men när mina vänner träffas utan att ens fråga mig
så känner jag mig lite bortglömd. Varför blir jag inte tillfrågad? Gillar dom inte mig? Jag
är så sällskapssjuk och vill så gärna umgås me mina vänner och deras barn men när
jag frågar så är det aldrig nån som kan och så träffas dom bakom min rygg typ. Jag
vet att det inte är så men det känns precis så och det sårar mig. Jag har alltid varit
rädd om mina vänner och jag är liksom rädd att nån ska ta dom ifrån mig. Jag är
livrädd att bli lämnad utanför, att va den där tjejen som ingen vill umgås me. Jag har
varit me om det så många gånger och jag vill inte att det ska fortsätta så. Va gör jag
för fel? Ja, jag är patetisk!

Jag började dagen me en pw och det va riktigt skönt men jätte jobbigt och jag va rejält
svettig när jag kom hem. Hade dom nya skorna och fick lite skavsår men annars va dom
underbara :)



Jag fixade lunch åt mig och Thea när vi kom hem, vi delade på en omelett. Sen fick hon
sova och jag dammsög, diskade lite och plockade under tiden. Skönt att ha ett någorlunda
rent hem igen.

När hon vaknade så satt vi och leket tills pappa kom hem vid halv 4 :) Då lånade jag hans
telefon för att ringa lite samtal. Blev ett samtal till skatteverket för att ta reda på vilken
skattetabell jag tillhör och sen ringde jag Theas förskola och bokade tid för ett besök så
på måndag halv 10 ska vi dit och det ska bli så spännande :) Fattar inte att min lilla tjej
börjar på förskolan om drygt 3 mån. Vart har tiden tagit vägen?



Efter samtalen så tog vi en promenad ner till centrum för att hämta ut våra nya tandborstar
som Patrik fick gratis. Tog lite bilder på blommor på hemvägen, tyckte att dom blev väldig
fina :) Gjorde middag och sen lekte jag och Thea lite innan det blev ett bad och till slut va
det dags för att nattas.



Theas ögon ser mycket bättre idag men det kan tydligen komma och gå lite så jag får väl avvakta
lite och sen när hon klassas aom frisk hoppas jag att nån liten själ vill leka me oss? :)

Nu ska jag fortsätta kolla på dokumentären på trean om skönhetsindustrin för barn, helt jävla sjukt!






Kommentarer
Cecilie

Snygga skor! Har likadana, easy tone alltså :)



Vad gäller det där med vänner så har jag en hel del minnen där du inte tänkte två gånger hur du betedde dig och absolut inte var rädd att förlora någon som vän, mig till exempel.

Jag minns varenda ord du sa den sista gången. Förlåta e en sak, men glömma, nej, inte lika lätt.

2012-06-11 @ 23:46:15 | http://www.thatdamncatdesigns.com
Rebecka

Det va många år sen du och jag va vänner, Cissi. Men en gång i tiden stod du och jag varann väldigt nära. Jag är ledsen för mitt beteende då och ärligt talat kommer jag inte ens ihåg va jag sa till dig som uppenbarligen sårade dig. På den tiden hade jag många vänner och va antagligen inte lika rädd att förlora dom som jag är nu. Man gör många dumma saker i tonåren som man inte ens är medveten om. Men jag är som sagt jätte ledsen!

2012-06-12 @ 05:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!