Lite nervös

 
Ja, jag börjar bli lite nervös inför imorrn. Ska ju jobba första dagen på minst 2,5 år, är
nog längre sen än så också. Men jag ser fram emot det jätte mycket, ska bli jätte roligt.
Och jag är så glad att E erbjöd mig att jobba där som vikarie, även i höst :) Kanske
inte bli så många timmar i månaden men under tiden ska jag söka andra jobb också men
det är en väldigt bra början :)

Jag börjar verkligen tro att det är weetabixen som gör att Thea kan sova hela nätterna
nu. Igår kväll åt vi en sån sen middag så då fick hon ingen och då vaknade hon och va
vaken i minst 2-2,5 timme. Jag somnade me henne på bröstet i soffan vid halv 5. Sen
lade jag henne i sin säng när gubben gick upp för att åka till jobbet. Lovar att jag va mer
död än levande imorse. Men det va bara att kliva upp och se glader ut när dottern vaknade
vid halv 9.

Idag har vi inte gjort nåt speciellt. Mest lekt och myst. Bytte sängkläder i Theas säng och
tvättade hennes sängunderlägg. Hade tänkt gå ut efter lunch men då somnade hon innan
hon hann äta och sen va klockan så mycket så hon fick lunch och sen kom pappa hem. Vi
tog iallafall en promenad ner till centrum för att köpa potatis till middagen. 

 





Kom hem och gjorde lax me fetaostpesto och potatis och Thea satt kvar ända till hon
hade ätit upp!
Idag testade jag att göra en hästsvans på Thea för första gången, visst blev hon
söt(are)? :D Helt plötsligt ser hon äldre ut. Hon älskar verkligen sin rosa boll,
kanske en blivande fotbollsspelare? Då skulle nog gudfar bli glad :P hihi.

Nu har Thea fått både weetabix och 275 ml välling och hon somnade på en
gång :) Den här natten MÅSTE hon sova om jag ska orka ta mig till jobbet imorrn =/
Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Har förässten kommit me i en testgrupp av den nya bloggen och jag är väl inte
extatisk =/ Man är väl bara van vid den gamla, ska ge den här nya en chans.

Hörs imorrn kväll så berättar jag om första arbetsdagen :)



Kommentarer
Lotta

Har du vanlig välling eller fullkornsvällning.

Svar: Jag har fullkornsvälling.
Rebecca

2012-06-15 @ 14:17:23 | http://lottasvahn.blogspot.se
Lotta

Ok.. den är bra,,tyckte jag allfall när mina barn var små.

Kram på dej, och hoppas att din arbetsdag har varit bra.
pussa på Thea från mig ochså, hon är för söt alltså =D

Svar: ja, den har varit jätte bra men uppenbarligen inte längre då den inte verkar mätta hela natten =/
Rebecca

2012-06-15 @ 17:48:45 | http://lottasvahn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!