Lite söndagsshopping

Idag har det blivit lite söndagsshopping och vi har haft en mysig dag i regnet, det har
ju verkligen vräkt ner idag.



Först började vi me att åka till Huddinge c och det va så folktomt, jätte skönt :D Vi va
inne på dressmann för gubben skulle köpa ett par piratbyxor, sen va vi inne på HM
och köpte lite mer sommarkläder till Thea och så tog vi en sväng förbi akadami-
bokhandeln och köpte två fotoalbum och en väggkalender och till slut gick vi in på
lindex så jag kunde köpa ett par leggings.




Åkte upp till mamma en jätte snabbis för att hämta pengar och sen åkte vi mot IKEA,
skulle köpa skåpspärrar och bara kika men vi letade efter parkering i drygt 10-15 min
så till sist gav vi upp. Tappade lusten när det kändes som om varenda människa i hela
stockholm va där. Så jag och Thea ska åka dit nån dag efter midsommar, ska fråga om
M och L vill följa me eller iallafall M om L går på förskola då? :)

Så vi åkte vidare till kvantum och började me fika och sen handlade vi lite :) Kom hem
och packade upp allt och sen rann luften ur mig. Men det va bara att börja me maten
och då hade Thea somnat. Men vi väckte henne så att hon kunde äta me oss men det
ville hon inte. Så hon fick leka istället och sen fick hon gröt innan hon tog ett bad och så
fick hon en flaska välling vid läggdags, trodde hon skulle somna bums för idag har hon
sovit knappt en timme på hela dagen men nyss hörde jag henne skratta för fullt inifrån
sovrummet :P haha. Hon somnar väl när hon somnar.


Imorrn hoppas jag på en underbar dag :) Först ut blir det ju besök på Theas förskola och sen
ska jag träffa carro och förhoppningsvis emma för picknick i vinterviken :) Och resten av
veckan är nästan full rulle. På tisdag blir det gymmet, på onsdag kväll är det vattengympa, på
torsdag ska jag träffa malin och på fredag åker vi till tierp för att fira midsommar :)

Nu ska jag läsa aftonbladet och min skvallerblaska men ha en trevlig söndagskväll!



Kommentarer
Madeleine

Leah har ju sommarlov snart :D

Svar: Jaa, just det! :-D när va det det började?
Rebecca

2012-06-17 @ 22:36:12 | http://mammascharmtroll.blogg.se
Madeleine

NU :P Hon kommer ju inte hinna bli frisk innan hon slutar :P Egentligen från v 27 - v32

Svar: Haha :-D okej. Va härligt! Du förässten, vet du om man kan och får skjuta på inskolningen två veckor? Vi har fortfarande semester när hon ska skolas in :-S
Rebecca

2012-06-19 @ 10:12:52 | http://mammascharmtroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!