Mysig dag me familjen

Jag kom iväg till simhallen i förmiddags, blev en snabbis bara för jag kom iväg lite sent och
sen va jag tvungen att göra mat till Thea och frysa in osv men en snabbis blev det iallafall.
Sen kom jag hem och gjorde mat till henne och fixade lite hemma innan jag tog en dusch
och så åkte vi iväg upp till visättra för en trevlig dag me familjen.

Maria skulle rensa rabatten där så hon hade tagit me sig massa fika och så satt vi vid
lekparken och fikade medan Thea sprang efter några äldre killar som sparkade boll.
Haha. Hon älskar verkligen att umgås me äldre barn :) Vi satt ute nån timme men det
började blåsa kallt så vi gick upp till maria istället. Thea sprang runt där och röjde och
sen däckade hon i soffan, helt slut.






Strax innan 7 började vi röra oss hemåt och då va det bara att börja me middagen direkt och
sen fick Thea ta ett snabbt bad och borsta tänderna och sussa men än så länge är hon vaken,
hon står och hoppar i sin säng men jag tror att hon kommer somna ganska snart.

Och i vanlig ordning är det greys :) Sista avsnittet för säsongen och det är ju så spännande.
Sen blir det nog body of proof innan duschen och sängen. Imorrn blir det ÄNTLIGEN gymmet
igen, ska bli så otroligt skönt!

Men ha en fortsatt trevlig nationaldag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!