Pissväder!!!

Regn och snö är det värsta väder som finns när man vill ut. Om man bara vill va inne och
mysa är det ju perfekt. Men jag börjar iallafall tröttna på regnet, men det är bara att bita
ihop för sånt här väder ska det va i typ 10 dagar framöver.

Apropå regn så va det ju nån mamma som för ett bra tag sen kommenterade ett inlägg
och tyckte att jag va en dålig mamma som inte va ute me Thea trots att det regnade och
hon hävdade även själv att hon va ute JÄMT, OAVSETT väder me sina barn vilket jag tror
är skitsnack. INGEN förälder är ute JÄMT me sina barn och speciellt om det regnar och blåser.





Men iallafall, jag trotsade regnet idag och gick ut me Thea vilket inte va lyckat. Min dotter
verkar AVSKY regn och blåst (vilket är rätt förståeligt) så hon va halvt hysterisk medan vi
va ute. Hon va bara nöjd när hon fick gunga. Varken jag eller Thea fick ut speciellt mycket
av att gå ut när det är sånt här väder. Så om jag är en dålig mamma som inte vill tvinga
barn att va ute så får det va så.




Ser det ut som att min dotter njuter av att vara ute?

Och att lösenordsskydda bloggen kommer bli underbart! Har redan fått kommentarer om att
jag är feg, att jag inte tål kritik osv osv. Nån hade till och med skrivit att nu kunde jag ju göra
illa min dotter utan att nån anmärker på det. Men snälla!!! Ge er! Blir så irriterad!!!!! Ska bli så
skönt att slippa alla onödiga och dryga kommentarer.

Tackar för mig så länge så hörs vi när vi hörs!



Kommentarer
Jennie

Åh nej,inte ska du väl behöva lösenordsskydda bloggen!!? Så tråkigt att idioterna som kommenterar ska få förstöra för oss alla andra som faktiskt tycker om att läsa din blogg! Och du,jag är inte heller ute med mitt barn i spöregn ;) Kram

2012-06-01 @ 19:21:52
Linda

Alltså att vara ute i regn bara för att vara ute är ju fan idiotiskt, så jäkla viktigt är det inte :) De som påstår sig vara ute varje dag med sina barn är fulla av skit ;)



btw så tycker jag personligen att du inte ska lösenordsskydda din blogg, tycker du ska vara stolt för den du är, det är bara att blunda för negativa kommentarer, jag får sällan såna men när jag väl får dem så ignorerar jag dem bara :) Du är en tuff tjej rebecca och det ska ingen ta ifrån dig! :)

2012-06-01 @ 21:07:24 | http://mammaal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!