Skatteåterbäring

Underbart väder! Underbart me fredag! Och underbart me skatteåterbäring! Kort sagt, en
underbar dag! ;)

Jag och dottra gick till badet efter frukost och va ute i nästan 2 timmar, så otroligt skönt.
Vi va helt ensamma där så Thea hade hela ängen och lekplatsen för sig själv och det tog
hon tillvara på :)



Hann knappt komma hem innan hon somnade så jag gav upp tanken på att ge henne lunch
ganska fort utan hon fick sova och äta sen. Hon sov inte så länge, ca 1 timme fick räcka vilket
betydde att jag och Patrik har haft en mindre rolig kväll me en övertrött liten dam.



När Patrik kom hem så gick vi och tog ut pengar (bättre att göra det hemma än att stå i kö i
minst 30 min för att ta ut i trosa) och så handlade vi lite förnödenheter inför imorrn. Kom hem
och gjorde middag, Thea fick fisk medan jag och Patrik åt kyckling, ris och currysås. Ikväll
unnade vi oss lite glass, vi testade den här nya 88:an-glassen som har kommit ut i halvliters-
paket och den va supergod, blev genast en ny favorit.



Thea somnade på en gång när vi lade henne för natten men jag hoppas verkligen att hon
sover hela den här natten iallafall så jag och patrik är pigga imorrn :) Jag och Patrik sitter
och kollar på den sista mohikanen, sen ska han diska och jag ska röja lite och packa sköt-
väskan så jag slipper det imorrn. Vi hade tänkt försökt komma härifrån innan 10 för då är
vi i trosa vid 11-tiden och slipper därmed stressa för att Thea ska ha lunch vid 12.

Ska iallafall bli jätte roligt att åka iväg till Trosa igen, det är en så fin stad. Det är sällan vi
brukar hitta nåt där, ja förutom patrik då. Han köper alltid ny plånbok och ny tumring där.
Jag ska kika efter en ny plånbok men det är allt. Får väl se va vi kommer hem me imorrn.
Ska iallafall försöka ta lite bilder.

Nu blir det en cigg me gubben och sen fortsätta kvällen! Vi hörs imorrn kväll igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!