Bye bye suckers!

Det ska bli riktigt skönt att veta att jag kan skriva av mig utan att folk ska påpeka
och anmärka minsta lilla sak. Kommer dock ha bloggen "öppen" en dag i veckan
under några veckor för att se hur det går och om det går bra så kommer jag fortsätta
me det annars blir bloggen helt låst. Och ni som redan fått inloggningsuppgifter, innan
ni lämnar ut det till nån annan så kolla me mig först. Vill gärna veta vilka som läser
och som kommenterar. Visst, det känns jävligt tråkigt också att det skulle behöva gå
såhär långt för jag vill att vem som helst ska kunna läsa men det har bara gått för långt
och jag kände att min gräns va nådd. Får se om jag öppnar bloggen igen så småningom.

Nu har jag bara en/några personer på fb som jag måste försöka bli av och sen har jag
försökt göra va jag kan för att få bort negativa människor ur mitt liv :) Så underbart!

Samma pissväder idag också! Men vi begav oss ut en stund till kungens kurva för att göra
några ärenden. Vi köpte en resesäng till Thea och ett nytt allvädersskydd till vagnen. Och
så försökte vi fixa en sittbåge till vagnen men han vi pratade me hade ingen aning om nåt
så han skulle kolla upp pris och beställning på måndag och ringa mig. Så när den är fixad
så är det bara en solskärm till vagnen och sen är vi redo för väder och vind :) Skönt.

Sen va vi inne på city gross en sväng och handlade lite och så köpte vi nya bestick till Thea,
hon har ju blivit så intresserade av våra bestick men dom är så vassa så vi köpte egna till
henne så hon ska få testa dom till middagen. Ska bli spännande!

Resten av dagen ska vi bara va inne och samma sak imorrn om det blir samma väder. Tråkigt
som fan men va ska man göra?

Vi skulle ha träffat Sofi och rasmus men lillkillen fick feber så dom va tvungna att ställa in :(

Nä, nu ska jag mysa i soffan me gubben och vänta på att dottern ska vakna.




Kommentarer
Jennie

köpte ni besticken till Thea på city gross? skulle också behöva köpa till min dotter men har lite dålig koll på vart det finns till ett bra pris..

2012-06-02 @ 18:22:20
Rebecka

Ja, det gjorde vi :-) dom kostade runt 50 kr. Men bestick till barn kan du köpa på alla barnbutiker, typ lekia, barnens hus :-)

2012-06-02 @ 18:43:00
Jennie

Okej,bra pris!



Har tyvärr inte så många affärer att välja på då jag bor i en småstad där utbudet är lika med noll :/ men ska kolla på city gross nästa gång vi är där! annars kan man ju alltid shoppa på nätet som tur är :-)

2012-06-02 @ 19:04:42
Madeleine

Hej du! Vad för typ av bestick var det? Bild? Är ute efter nya till Leah också :P

2012-06-02 @ 21:36:14 | http://mammascharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!