Ny vecka

Blev en sen natt igår, tror klockan va närmare halv 2 innan jag och älsklingen kom i
säng och det va ALLDELES för sent. Haha. Fattar inte hur han orkade åka till jobbet
imorse. Jag va också tvungen att gå upp då, Thea vaknade nämligen. Va mer död än
levande så jag lade henne i vår säng och jag slumrade till och ganska ordentligt för
jag vaknade av att Thea hade klättrat ner från sängen och stod och hällde massa jord
på Patriks sida av sängen. Haha. Hon hade minsann passat på medan jag sov kan jag
lova. Vart arg då men efteråt skrattade jag. Vid halv 8 somnade hon iallafall om och
vi sov vidare en timme till.

Idag har ju vädret varit hur mysko som helst. Det har varit sol och varmt varvat me
spöregn så jag har inte vågat mig ut men jag va jätte sugen. Men vi lekte inne och
jag tvättade och så va jag ju tvungen att dammsuga.



Idag gjorde Thea en sak som jag bara har väntat på, nämligen ställa sig upp i matstolen.
Hon har inte haft några som helst tendenser till att ställa sig upp där men idag kom det
jätte plötsligt, blev så otroligt förvånad. Haha. Och Thea vart lika förvånad men hon va
jätte stolt och klappade händer och skrattade. Min lilla mallgroda :P

När gubben kom hem så tog vi en promenad till lekparken, vädret va helt okej och jag
kände att Thea behövde komma ut lite. Va inte där så länge dock, klockan hade hunnit
bli endel och vi skulle handla lite och hem och gör middag.



En stund innan det va dags att lägga Thea satt vi och åt lite vattenmelon och kiwi, mums!


Och det är så typiskt! Ikväll hade jag tänkt gå på vattengympan, va faktiskt jätte taggad men
då låg deras internetbokning nere och när jag ringde för att boka tid va det fullt :( Får se om
jag hinner dit på onsdag men vi ska upp till moster då och jag vet inte hur länge vi blir där så
vi får väl se. Har även svullat som en gam dom senaste dagarna och varit jätte onyttig så jag
va livrädd att ställa mig på vågen men imorse tog jag mod till mig och till min stora förvåning
hade jag inte gått upp det minsta lilla. Jätte konstigt! Men såklart jätte skönt. Haha.

Nä, nu ska jag fortsätta glo på alcatraz och sen blir det en dusch me älsklingen inna vi knoppar.



Kommentarer
Carro

Ååh vad gott det ser ut med vattenmelon och kiwi :)

2012-06-04 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!