Sol igen!

Börjar bli galen på dessa nätter då Thea vaknar. Man har ju blivit så bortskämd me
just den biten. Inatt vaknade hon vid 3, 5, 8 och till slut vid 10. Men jag undrar om
det inte beror på vällingen? Att hon inte blir mätt för hela natten liksom. Finns ju god-
nattvälling, nån som testat den? Fast hon vaknar ju inte bara pga hunger utan hon är
ju pigg också. Nåväl, det är ju inte VARJE natt men i snitt blir det väl 3-4 nätter i veckan.



Skönt att solen tittade fram också, det utnyttjade jag och Thea. Efter frukost klädde jag
på oss och så gick vi till en parklek i fruängen. Thea fick springa och leka av sig ordentligt
och jag hade gärna varit ute ett tag till men efter 1,5 timme va Thea trött och hungrig så
då va det bara att bege oss hem igen.




Slängde ihop lite lunch men thea va så trött så hon orkade knappt äta nåt så jag lade henne och
efter en stund sov hon som en stock. Haha. Jag plockade och fixade lite hemma och sen satte jag
mig och fixade en ny header på bloggen, passar ju bra me en lite somrigare header nu :)

När älsklingen kom hem så satte jag igång me att grädda våfflor till middagen och Thea som brukar
få i sig minst 1, ibland 1,5 hel våffla åt ikväll bara 3-4 hjärtan. Hon har varit lite dålig på att äta ikväll
men vissa dagar är man ju inte så hungrig.

Hon somnade även som en stock för natten så jag hoppas att hon sover hela natten, men det
återstår att se. Jag och Patrik kollar på alcatraz, sen ska han ner till bilen och sen duscha innan
vi hoppar i säng.

Och imorrn är han ledig så jag överväger att dra till simhallen och simma en tund imorrn på
förmiddagen. Sen ska vi upp till maria och hälsa på, har inte träffat dom på över 3 veckor så
nu är det verkligen på tiden.

Nä, nu ger jag upp för ikväll :)




Kommentarer
Jennie

Nellie är också inne i en period nu när hon vaknar stup i kvarten! tror faktiskt inte att det spelar någon roll vad för välling du ger,jag har testat alla varianter..det är nog snarare någon fas de går igenom,men visst är det jobbigt när sov-och matrutinerna vänds upp o ner! här duggar utbrotten tätt också,Nellie blir fullkomligt rasande så fort det inte går som hon vill eller om vi inte fattar på en gång vad hon menar,suck!

2012-06-06 @ 09:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!