4 generationer

Och så va visst vintern tillbaka igen. Vaknade upp imorse och möttes utav snöstorm utanför
fönstret. Suck! Men blev jag förvånad? Nopp. Samma visa varje år.

Förmiddagen segade sig fram, hela familjen vaknade dock rätt sent. Vi käkade lite brunch
och sen tog jag en dusch och gjorde mig ordning. Vi åkte upp till visättra vid 2-tiden för att
umgås lite me mormor som va mycket piggare idag :) Ända sen Thea föddes har jag velat
ta ett foto på fyra generationer så det tog vi idag. Dock vart inget kort superbra för Thea
va trött och va inte alls på humör osv men fick iallafall ett okej :) Vi va kvar i nån timme
och sen åkte vi hem.





Nu ska jag och gubben sätta på POTC och sen blir det sängen. Inga planer för
morgondagen, får se va dagen har att erbjuda.

Natti natti!




Kommentarer
Anna

Samma outfit på dig och Thea på korten längst upp till vänster ;) gulligt.

Syns att du gått ner i vikt! Bra kämpat!

2012-04-01 @ 12:53:47
Rebecka

Ja, jag tänkte att det kunde va lite roligt om vi hade matchande kläder :-) åh, tack så mycket men jag har många kilon kvar men det går åt rätt håll nu iallafall :-)

2012-04-01 @ 13:31:01
Carro

Jaa det var verkligen super sött med likadan outfit :D och jag håller med! det syns faktiskt att du gått ner i vikt! :) Huvudsaken är ju att det sakta men säkert går neråt och att du lyckas hålla vikten :) super bra ju!!

2012-04-01 @ 13:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!