Dags att sussa

Idag har det varit en riktigt tråkig och seg lördag :-( jag som ville till parkleken i aspudden me Thea men som vanligt när det är helg så blir det skitväder. Får väl ta det nån annan helg. Vi tog iallafall en liten promenad runt västertorp och så svängde vi förbi centrum så jag kunde hämta ut ett paket me lite sommarkläder till Thea och dom va så söta :-D. Nu längtar jag tills det blir sommar på allvar så hon får använda dom. Förrästen gick det jätte bra igår kväll när vi lade Thea vid halv 9, hon somnade på en gång och sov hela natten. Hon vaknade vid halv 7 imorse och fick då en flaska välling och sen somnade hon om och sov till halv 9 :-) och ikväll lade vi henne samma tid och hon somnade efter 10 min. Så otroligt skönt! Imorgon kommer ev mamma hit på fika eller så åker vi upp till Maria och hälsar på. Beror lite på hur mamma mår. Men tills vidare säger jag god natt och så hörs vi nog imorgon. Natti natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!