Dear John

Den sitter jag och gubben och glor på för tillfället, kan väl inte säga att jag är så jätte impad av
den hittils men alla säger att den är jätte bra så jag får väl ge den en chans :)

Ikväll nattade vi Thea vid halv 9, planen är att natta henne redan vid 8 men vi vill ta det succesivt
så att hon kan vänja sig. Nattningen brukar inte va några problem, hon somnar på en gång men hon
brukar vakna nån timme senare igen och va jätte pigg så nu håller vi mest tummarna för att hon
sover hela natten. Om allt går bra så kommer vi köra läggningen halv 9 några veckor och sen
lägga henne vid 8. Och från och med imorrn ska vi låta henne träna att äta me sked, ja det är lite
sent påtänkt men bättre sent än aldrig :)

Vad mer då? Idag har vi inte haft så mycket för oss. Vädret har ju inte varit det roligaste så vi har
varit inne och lekt. När pappa kom hem åkte vi till kungens kurva och mötte upp mamma och maria
där en sväng. Sen åkte vi och köpte mat innan vi åkte hem igen.

Skönt me fredag iallafall :) och helg såklart. Imorrn hoppas jag på solsken och värme för då ska vi
åkte till aspuddens parklek som är en av stockholms största parklekar me djur :) Jag är jätte taggad på
det så nu fan måste det bli bra väder. Annars vette tusan va vi ska hitta på imorrn =/ Och på söndag
kommer min familj hit på fika och massa bus me lillstumpan.



Ha en bra fredag och start på helgen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!