Jävla gubbe :P

Min underbara gubbe har smittat mig :( Han har ju varit förkyld i drygt en vecka och nu ikväll
rinner min näsa och jag nyser hela tiden. Jag vill verkligen inte bli sjuk, blir alltid så dålig. Fast
huvudsaken är att Thea håller sig frisk. Får knarka alvedon och nässpray.

Idag har jag varit på gymmet och sen simmade jag, blev sammanlagt ca 2,5 timmes träning, så
skönt. Annars har jag faktiskt inte haft så mycket för mig. Tvättade lite bara, dammsugit hade A
gjort och diskat också. Hon är verkligen så snäll.

Sitter och kollar på the river och sen bir det sängen. Så god natt på er :)




Kommentarer
Anonym

Hur mår du idag ?

Har du träningsvärk?

2012-03-09 @ 13:00:09
Rebecca

Jag mår bara bra förutom att jag är grymt förkyld. Det va länge sen jag va fick träningsvärk, det va bara dom första 3-4 gångerna som jag kunde få ont men inte nu för tiden :)

2012-03-09 @ 13:04:23
Anonym

Jag är inget proffs på träning , men borde du inte få träningsvärk det var ju ett tag sedan du var på gymmet, eller är det så att du inte är effektiv vid dina övningar ?

Har du fått hjälp av någon instruktör det senaste året ?

2012-03-10 @ 14:39:05
Rebecka

Jag tror inte att kroppen blir så pass ovan utan träning på två veckor att man får träningsvärk, sen har jag ju kört vattengympa. Och tro mig, jag är effektiv på gymmet, annars är det ju ingen större mening me att gå dit. Nej, jag har inte träffat nån instruktör men för många år sen gymmade jag och jag vet att man ska köra 3x10 set och vila nån minut mellan varje set. Jag är inte heller nån expert men det tror jag inte man behöver va heller för att träna :-)

2012-03-10 @ 16:36:35
Carro

Om du är ute efter att få träningsvärk så har jag 2 tips, 1. antingen kan du byta ut dina nuvarande övningar o köra lite nya. Man brukar säga att det är bra att byta ut sitt program efter ca 8 veckor. Eller alternativ 2. så kan du öka vikterna så att du bara orkar 6-8 reps, när du kört så ett tag och tillslut klarar 10-12 reps så är det dags att öka vikterna igen :)

2012-03-10 @ 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!