Mysdag i Huddinge

Idag va jag och Thea på ännu ett äventyr. Förmiddagen började me att åka till flempan för att hämta ett kvitto hos Emma så jag kunde byta jackan som Thea fick av dom när hon fyllde år. Sen åkte vi till Huddinge och mötte upp Sofi, Rasmus, Linda och Alice :-) vi började me att käka lite lunch på donken och ge barnen lite lunch sen gick vi vidare till lindex. Bytte Theas jacka och köpte en jätte fin tröja, en klänning och en cardigan till henne. Sen gick vi vidare till bla glitter, br och hm. Träffade även mamma en sväng, hon skulle byta en tröja. Hon tyckte att jag hade blivit så smal så nu kände hon sig jätte tjock :-P hehe. Vid halv 3 åkte mina fina tjejer hem och deras underbara små barn, själv hade jag tid att slå ihjäl tills bussen kom så jag gick in på kappahl och äntligen hittade jag en enkel, helsvart men jätte snygg tröja till Thea. Sen köpte jag strumpor och en parfym till mig själv. Sofi hade tagit me födelsedagspresenten till Thea också och hon fick en jätte fin rosa ryggsäck som blir perfekt när hon börjar på förskolan och så fick hon ett träpussel :-D vi kom hem strax innan 4, precis när gubben kom hem också så han fick ta Thea medan jag tog skötväskan och påsarna. Men vi har haft en jätte mysig dag och nästa månad bestämde vi att göra stan osäker för då kommer barnvagnsmaffian ;-) hehe. Har inte varit i stan sen Thea föddes så det ska bli jätte roligt. Imorgon ska vi bara va hemma för på torsdag ska vi ut på nya äventyr :-) nä, nu börjar house så ha en trevlig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!