Nu äntligen!

Idag kom äntligen vår dong så nu blir bloggandet som det ska, fy fan va underbart! Det jag
mest saknat är att lägga upp bilder för en blogg blir TUSEN gånger roligare att läsa me massa
bilder istället för massa text bara. Så ikväll blir det lite blandade bilder på min fisunge 3

Jag och Thea tog en rejäl sovmorgon till 10 i förmiddags och strax efter att vi hade gått upp
kom gubben hem från jobbet :D Mycket trevlig överasskning. Ibland älskar jag verkligen hans
jobb! Jag satte igång dagen me att byta sängkläder och tvätta. Vi käkade lite lunch och sen sov
Thea en stund. När hon vaknade så gick vi ner till centrum i regnet för att hämta ut dongen och
handla lite och sen gjorde vi middag när vi kom hem. Annars har vi bara myst och lekt massa.

Klockan 7 va det dags för hockey men Thea tyckte inte att pappa skulle titta på det så hon stängde
av tv:n. Haha. Skrattade så tårarna rann. Men för att pappa skulle få titta på sin hockey ifred en
stund tog hon och jag ett bad och sen va det dags för henne att sova.



Just det, förra söndagen kom ju Patriks föräldrar hem från thailand så då va vi där och hälsade
på och Patrik skulle få lite sedlar som hans pappa hade köpt och sen fick Thea en jätte söt klänning
från marco polo. Anki snodde me sig Thea och köpte gympaskor till henne, dom va jätte fina men
rätt dyra =/ Har nog aldrig ägt så dyra skor själv. Haha. Nu behöver hon bara sandaler, sen är hon
redo för vårens/sommarens/höstens alla väder.

Igår va jag på gymmet efter 2 veckors "ledighet"och jag va ju helt säker på att ha gått upp nåt kilo
men vågen visade på -0,65 kg :) Mätte även mig och även centimetrarna har försvunnit. Rättare
sagt -5 cm runt midjan och -5 cm från varje lår. Dock har jag blivit 2 cm bredare över rumpan =/
Men det känns underbart att det händer nåt fast jag inte ser nån som helst skillnad.



Imorrn ska vi upp till visättra för att hälsa på mormor :D Hon har legat jätte dålig och jag trodde att
det va dags för henne att säga adjö men hon piggnade till som tur var. Det va tänkt att hon skulle
åka hem på söndag men hon stannar här, det gör hon rätt i. Min älskade och underbara mormor <3

Nu får fasiken hockeyn sluta så vi kan sätta på en film eller nåt. Näm ska hämta lite vatten och sen
ta lite frisk luft ;) Ha en underbar fredagskväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!