Snart är helgen slut

Hopp, då va det söndag kväll igen. Den här helgen har gått fort trots att vi inte har gjort ett
skit i princip. Haha. I förmiddags plockade vi lite och jag ställde mig och gjorde kladdmuffins.



Sen på eftermiddagen åkte vi upp till visättra och hälsade på maria. Hon bjöd på våfflor och så
åt vi muffins till efterrätt. Blev såklart massa bus me Thea och massa snack och skvaller. Vi åkte
hem framåt kvällen igen och då va Thea helt slut.




Vi tog ett snabbt bad och sen fick lillhjärtat en flaska välling och blev nattad men sova vill hon
visst inte göra riktigt än. Hör hur hon står och hoppar i sin säng och babblar för fullt. Men av
erfarnhet vet jag att det är bara att låta henne hålla på en stund för sen somnar hon. Jag och
gubben sitter och kollar på tv, vi går väl och lägger oss om nån timme. Tänkte ladda upp massa
bilder på fb och lite här. Imorrn tänkte jag även ladda upp två videoklipp på min prinsessa :) Ska
väl bli skoj?

Imorrn ska vi upp till visättra igen, min mormor kommer ner till stockholm på en blixtvisit så då
måste vi passa på att hälsa på. Vi har inte träffat henne sen i somras och mycket har hänt me Thea
sen dess. Då hade hon precis lärt sig att vända sig fram rygg till mage och nu går hon utan problem
och massa annat. Så det ska bli jätte roligt att höra vad mormor tycker om Thea nu.

Annars i veckan ska jag till skärholmen me emma och greta, jag ska till rådsparken me m och l nån
dag och så ska jag se om jag hinner/kan träffa sofi och rasmus, skulle även va roligt att klämma in
carro och sigge :) Så den här veckan blir eventuell fullt upp. Börjar ju även plugga på torsdag :D Skoj!

Nu ska vi kolla klart på partaj och sen diska och plocka lite innan gubben ska duscha och jag ska
krypa ner under täcket men ha en trevlig söndagskväll och god natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!