Tiden räcker inte till

Förut kunde jag blogga ett par gånger om dagen men nu verkar det som om tiden inte riktigt
räcker till, skriver inte varje dag längre utan nu blir det väl kanske 3-5 gånger i veckan. Får
lite dåligt samvete men samtidigt är det otroligt skönt :) Och nu skriver jag nästan bara om
jag gör nåt annat än att bara va hemma. Hur som helst ...

Igår kom min älskade mormor till ner till stockholm så jag och Thea tog bussen upp till visättra
på eftermiddagen för att hälsa på. Hon har blivit så gammal, min älskade mormor :( Hon tyckte
att Thea har blivit jätte stor och det har hon ju :) Vi fikade och pratade ett par timmar. Gubben
kom upp efter jobbet en stund innan vi till slut åkte hem :)



Och idag har jag och Thea varit i skärholmen me emma och greta ett par timmar och shoppat lite :)
För en gång skull blev det mer till mig än till Thea och den här gången va ALLT gratis, inte helt fel.
Men jag längtar tills på måndag, då blir det nya skor :D LÄNGTAR!!!!! Måste hitta en vårjacka också,
hur tusan det nu ska gå till =/ Hatar verkligen att hitta en jacka, oavsett om det är vår eller vinterjacka.



Får se va vi ska hitta på imorrn då, har än så länge inga planer. Men nu ska jag iallafall göra gubben
sällskap och kolla på house och sen blir det sängen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!