Jobbigt

Den här natten har varit påfrestande, känns som om Thea har sovit i högst 1 timme på hela
natten. Förbannade sprutor! Hon grät hysteriskt, låg och pratade, skrattade. Allt förutom att
sova. Jag slumrade till kortare stunder. Så imorse var jag inte pigg direkt men jag hoppade in
i duschen och sen ordnade det upp sig. Thea va pigg och feberfri men snorig. Så nu väntar jag
bara på att hon ska bli förkyld, patrik har ju varit förkyld i snart 1 vecka.

Hon tog även en tupplur innan lunch och sen fick hon fick fisk och potatis med äggsås innan jag
klädde på oss. Först gick vi till centrum för att handla lite och sen gick vi upp till lekparken för att
möta Sophia och Hamilton :)



Då va Thea jätte glad och gick omkring. Sen fick våra små hjärtan gunga en stund och efter en stund
lessnade Thea så då bestämde vi att ta en promenad. Gick omkring i villområdet i mälarhöjden och
förbi mälarhöjdens t-bana och ungefär då blev Thea trött och bara skrek hysterisk och så höll hon på
i säkert 40-45 min, hela vägen hem. Väl hemma totaldäckade hon och nu har hon sovit i över en timme.
Men det är inte konstigt att hon är trött idag, hon sov ju knappt nåt inatt. Jag är också mer eller mindre
död men det va skönt att va ute i lite drygt 2 timmar.

Jag skulle behöva ta en sväng me dammsugaren men för tillfället orkar jag bara inte. Får se om orken
infinner sig efter middagen så man kan ta itu me det då.

Har väl inte så mycket mer att tillägga än att vi hörs imorrn antar jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!