Våren är tillbaka!

VILKET UNDERBART VÄDER IDAG!!!!!!!! :D Kan man få annat än vårkänslor? Mitt humör är
iallafall på topp och jag känner hur livet kommer tillbaka efter vintervilan. Ska bli sånt här
väder hela veckan.

Imorse ville kroppen inte alls va me på noterna, jag va så sjukt trött och så fort jag försökte
slå upp ögonen lyckades jag somna om på en gång. Jag hörde att Thea va vaken men jag
lyckades inte vakna till liv. Men kvart i 9 hade Thea fått nog så då va det bara att kliva upp
och göra frulle. Sen vart det lite bus och lek innan hon somnade vid halv 11 igen. Då passade
jag på att ta en dusch och vid halv 12 åt hon lunch. Sen ville jag bara fly hemmet så vi klädde
på oss och gick till långbro park. Thea knallade omkring och skaffade massa kompisar (mest
gamla tanter men hon hittade en tjej i sin egen ålder), sen träffade vi en 4-månaders valp som
Thea fick hälsa på och det va jätte spännande. Hon tyckte att ankorna va lite spännande också,
måste komma ihåg att ta me bröd nästa gång så hon får mata dom :) Vi va väl där i ca 1 timme
och sen gick vi till centrum för att köpa middag till ikväll, fick bli tortellini. Sammanlagt va vi väl
ute i drygt 2-2,5 timme. Så otroligt skönt!




Imorrn va det ju tänkt att jag skulle börja plugga men nu har det dykt upp två problem som gör att
jag måste va hemma. Först har jag ingen barnvakt (vilket inte är nån katastof då jag säkert skulle
kunna ta me Thea) men sen kom jag på att jag inte har nåt att åka på. Har för lite pengar på luren
för en sms-biljett och nästintill luspank vad gäller kontanter. Så jag måste ringa skolan imorrn och
förklara hur läget är.

Så imorrn ska vi istället upp till visättra ...igen. Och umgås lite mer me mormor för i helgen åker hon
hem igen och sen ses vi inte förrän i mitten/slutet av juli när vi åker upp på semestern.

Just det, jag och gubben fick hem deklarationen idag :D Jag får tillbaka lite drygt 2700 kr och gubben
fick tillbaka rätt rejält :) Så nu har vi råd att köpa ny sittdel till vagnen utan problem iallafall och sen
ska vi lägga undan pengar till semestern.

Nä, måste börja röja lite och sätta igång en tvättmaskin och diska. Usch, har ingen ork eller lust. Men
det är en mammas vardag ^^ Ha en underbart solig dag och njut i vårvärmen :)



Kommentarer
Amanda

Va skönt det låter !! Känner detsamma !!! VÅR<3

Ska bli super kul att träffa farmor när hon kommer hit :))) hoppas alla i familjen mår bra och att du kommer igång med pluggandet! Puss och kram ifrån kusin

2012-03-21 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!