Vill kunna blogga!

Nu får vår internet-grej komma så jag får blogga normalt igen och lägga upp bilder. Börjar få lite abstinens, är ju jätte tråkigt att blogga via mobilen :-( Idag har jag och Thea tillbringat nån timme i kungens kurva,målet va skopunkten för att köpa nya skor och jag hittade tre par för sammanlagt runt 300 kr :-D inte illa va? Så otroligt skönt me nya skor så nu har jag slängt mina trasiga gymskor och gympaskor. Sen tog vi bussen till segeltorp och gick därifrån hem. Thea va jätte trött när vi kom hem så hon fick en flaska välling och sen totaldäckade hon. Imorgon blir det nya äventyr :-D



Kommentarer
Anonym

Hur går det med dina matte studier ?

Går du fortfarande på gym och vattengympa?

Det var ju länge sedan du skrev om det.

2012-03-27 @ 07:05:36
Rebecka

Mattekursen va jag tvungen att hoppa av då det i princip va krav att va i skolan 1-2 gånger i veckan trots att det va en distanskurs. Skittråkigt!



Jag håller fortfarande på me vattengympa och gym, dock har det inte blivit nåt dom senaste veckorna pga sjukdom, ingen barnvakt och strul me bokningen. Men nu hoppas jag komma tillbaka till rutinerna igen :-D dock har det blivit många promenader och bättre matvanor. Har även varit iväg och simmat.

2012-03-27 @ 08:26:08
Sofia

Varför kan du inte åka till skolan 1-2 ggr i veckan? Det är ju inte så mycket tid som går åt. Tycker det låter som att du går en kurs på närdistans, där träffar man läraren nån gång då och då och kollar läget bara. :)

2012-03-27 @ 11:46:45
Rebecka.

Jag har ju en dotter som går hemma me mig så därför har jag ingen möjlighet att va i skolan 1-2 gånger i veckan. Kan inte direkt ta me henne heller.

2012-03-27 @ 15:03:19
Sofie

Du har ju barnvakt till att gymma flera ggr i veckan, en utbildning känns ju lite mer som prio 1?

2012-03-27 @ 20:47:48
Rebecka

Gymma flera dagar i veckan? Det är högst en dag i veckan och ibland är det inte ens det. Skulle gärna vilja ha barnvakt oftare så att jag kunde dra till gymmet iallafall 2 gånger i veckan men nu är det som det är. Och dessutom har jag en utbildning men jag skulle vilja plugga upp några ämnen ifall jag skulle vilja plugga vidare om några år.

2012-03-27 @ 21:03:51
Anonym

du har verkligen bortföklaringar till allt....

2012-03-28 @ 19:36:45
Anonym

Va är det jag bortförklarar? Jag säger ju bara som det är eller ska jag ljuga för att göra dig nöjd?

2012-03-28 @ 20:49:49
Anonym

Ne fy va inte en lögnare. Menar bara att du har bortförklaringar till allt. Läs de du skriver.

2012-03-28 @ 23:11:43
Rebecka

Jag förstår inte problemet. Är det fel att ha en förklaring till nånting? Är det nåt du stör dig på så säg det rakt ut istället tack!

2012-03-29 @ 06:48:10
Anonym

Ja att du har bortföklaringar till allt. Ja känner dom som är ensamstående å pluggar å jobbar. Så vrf får inte du ihop de. De finns kvälls kurser man kan gå thea har ju en pappa som verkar sluta rätt skapligt

2012-03-29 @ 17:33:24
Rebecka

Ja, såklart att det finns kvällskurser men så viktigt är det inte. Jag ville mest bara ha nåt att göra på dagarna. Jag har som sagt redan en utbildning :-) men tack för att du engagerar dig så i hur jag ska sköta mitt.

2012-03-29 @ 18:26:40
Anonym

Haha så lite så du verkar ju behöva en hel del hjälp

2012-03-29 @ 18:53:51
Rebecka

Ja, till skillnad från dig så har jag iallafall ett liv (jag sitter inte och kommenterar massa bloggar vars bloggare jag bara stör mig på). Du kanske också borde skaffa dig ett liv, ett litet tips bara :-)

2012-03-29 @ 19:24:54
Anonym

har ett liv bättre än ditt tyvärr. synd att du lämnar ut dig så här. men lycka till.

2012-03-29 @ 19:27:37
Rebecka

Då tycker jag mer synd om dig som sitter och läser. Ingen har ju tvingat dig att läsa, eller hur? Visst, jag lämnar ut stora delar av mitt liv och det må hända är patetiskt men ännu mer patetiskt är människorna som läser och har åsikter om precis allt jag skriver om.

2012-03-29 @ 20:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!