Barnfri inatt

Igår kväll runt 21 fick Thea lite feber så hon fick en alvedon och sen somnade hon. Vid halv 12 vaknade hon och va jätte pigg och världens gladaste tjej. Hon gick runt och lekte, skrattade, pratade och va bara så otroligt go. Vid 1-halv 2 gick vi och lade oss och trots att Thea va trött så va hon vaken till 3. Hon låg i vår säng mellan mig och Patrik och hon skulle ligga och pussas hela tiden och kramas. Åh, min underbara unge! Sen lade jag henne i sin säng och då somnade hon och sen sov vi till 11, jätte skönt. Men nu börjar hon äntligen bli sig själv, glad och go. Idag har hon varit precis som hon brukar, hon har lekt och busat för fullt. Ingen diarré, ingen feber och inga kräkningar :-D hon dricker mycket och äter lite grann. I eftermiddags kom Theas farföräldrar och hämtade henne, hon ska få sova hos dom tills imorgon. Det här blir första natten på en vecka som jag och gubben får en chans att sova en hel natt utan avbrott, det ska bli så skönt. Men det är tomt utan henne såklart men jag skulle ljuga om jag sa att det inte är lite skönt me en barnledig natt. Så imorgon hade jag tänkt passa på att dra iväg till gymmet några timmar på förmiddagen. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar och sen ska vi åka och byta däck om vi orkar. Ha en bra söndagskväll!



Kommentarer
Anonym

kök ni på vinterdäck fortfarande ?

det drar ju mer bensin+ att det är förbjudet, men ni vill kanske betala böter ?????

2012-05-08 @ 11:58:27
Rebecka

Ja, min sambo kör fortfarande me vinterdäck och jag har tjatat på honom att byta men han är lat. Förhoppningsvis byter han innan helgen.

2012-05-08 @ 20:31:04
Anonym

Att inte du går ut och byter däck eller ni kan göra det tillsammans så går det tunga jobbet fortare

Vad tycker Patrik om att bli kallad lat av dig

2012-05-11 @ 12:45:08
Rebecca

För det första så är det inte min bil, för det andra så kör jag inte den och för det tredje så vet jag inte hur man gör. Men jag har erbjudit min hjälp när han väl få arslet ur vagnen och byter. Det va Patrik själv som sa att han va lat när jag frågade honom varför han inte hade bytt däck än.

2012-05-11 @ 14:34:37
Jennie

Saknar dina inlägg,bloggtorka? :-))

2012-05-12 @ 14:31:43
Rebecka

Åh, va du är söt. Jag har bloggabstinens så det skriker om det!!! När Thea va magsjuk vid valborg kräktes hon på tangentbordet och nu funkar inte det :-( och jag hatar att blogga från mobilen. Men så fort jag har råd ska jag köpa ett nytt tangentbord så då blir bloggandet som det ska igen :-D håll ut nån vecka till ;-)

2012-05-12 @ 18:03:10
Jennie

Ja just det ja,nu minns jag att jag läste om när Thea var dålig och spydde ner tangentbordet:/



Ser fram emot lite nya inlägg,är så van att gå in varje dag och läsa så nu är det verkligen något som fattas haha!



Japp,jag biter ihop och väntar lite till:-D

2012-05-12 @ 20:52:09
Rebecca

Haha, precis! Jag bloggar lite då och då från mobilen men det är långt ifrån samma sak. Men efter den 20e ska jag förhoppningsvis kunna blogga som vanligt igen :-D

2012-05-12 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!