Bloggabstinens

Jag håller på och blir galen, är van att blogga minst en gång om dagen och lägga upp bilder :-( men jag har hittat ett tangentbord för 99 kr så när barnbidraget kommer är det det första jag ska införskaffa. Thea är helt återställd nu iallafall, hon är sitt gamla vanliga jag MEN hon verkar ha kommit in i trotsåldern. Hon blir vansinnig om hon inte får som hon vill, eller om man inte förstår direkt va hon menar. Haha. Och hon äter som jag vet inte va. Va ju på bvc me henne i torsdags och vägde och mätte henne. Hon väger nu 10.225 kg och är 76 cm lång. Hmm ... Idag trotsade vi regnet och gick och kikade på västertorps vårmarknad men det va bara skit. Va inne på begagnade barnkläder och fyndade en regnjacka till Thea för 40 kr. Imorgon ska det bli sol hela dagen, hoppas verkligen det för vi har planer på att åka till torekällberget. Tänkte ta me lite fika och så ska mamma följa me. Så jag hoppas på en mysig morgondag :-) ska se om jag kan lägga upp nån bild också. Ha en bra kväll! :-D



Kommentarer
Anonym

Har du inte några ekonomiska marginaler ?

Har ni fixat däcken eller orkar ni inte?

2012-05-13 @ 15:20:05
Rebecka

Jag har ingen skyldighet att berätta nånting om den saken. Det är vår ensak :-)

2012-05-13 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!