Grattis älskling

Idag fyller min älskade sambo gubbe (nästan iallafall) ;) hihi. Bara ett år kvar, sen
så :P  hehe. Nä fy, nu va jag elak.


Lika varmt och (jävligt) idag men man ska inte klaga. Dör man ute får man väl hålla
sig inne till kvällen :) Jag har suttit på balkongen nån timme och stekt, har bränt mig
en gnutta =/ haha. Men det är det värt, man blir ju brun och fin och vill man va fin får
man lida pin. Så enkelt är det!

Inatt va jag uppe me Thea i 3 timmar, hon vaknade vid halv 2 och sen satt vi och tittade
på tv och hon lekte fram till halv 5. Sen vaknade jag halv 8 och hon vaknade en timme
senare. Så idag är man lite trött men börjar bli piggare :)

Både jag och Thea har tagit en svalkande dusch, känns nästan som ett måste i värmen.

Jag ska fälla ner markisen så att vi får lite svalare inne och sen måste jag röja lite, ser
ut som själva *** här. Haha. Men så är det ju me barn :) Annars ska vi vänta in gubben
och sen ta tuben in till stan för middag hos hans föräldrar :) Men jag hör av mig en snabbis
ikväll när vi har kommit hem och berättar om kvällen :)

Hej då så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!