Härlig lördag!

Förmiddagen ägnades åt storstädning och lite tvättning, härligt me ett skinande
rent hem igen. Känns som evigheter sen sist.

Sen på eftermiddagen va planen att åka upp till visättra för att fira mig men då
va hela familjen där dåliga (moa hade kräkts inatt) så vi kunde inte komma idag :(
Får se om vi kanske kan komma imorrn eller så blir det nån eftermiddag i veckan.

Ute har det ju varit alldeles underbart väder så när Thea hade vaknat från sin efter-
lunchen-tupplur så klädde vi på oss och gick ut- Vi tog först en promenad bort till badet
och då såg vi massa husvagnar och ett jätte stort cirkustält och då kom vi på att det är
cirkus ikväll och imorrn :) Dom hade kameler, ponnys och lamor ute som man fick titta
på. Thea tyckte det va lite halvroligt. Sen tog vi en omväg upp till lugnet (parkleken) och
så va vi där och åka massa rutschkana och både jag och gubben blev som barn på nytt.
Tror vi tyckte att det va roligare än va Thea gjorde =/ haha.

 





Tog en sväng förbi affären för att handla lite och sen började jag me middagen när vi kom
in igen, blev favvorätten parmesangratinerad kycklingfilé. Är så roligt när Thea äter mat som
hon verkligen älskar, då smackar hon och låter massa och njuter av maten. Ska se om jag
kan ladda upp ett filmklipp på det :)

Snart är det dags för dottern att bada, ikväll får hon nog bada själv för jag skulle vilja ta ett
bad me älsklingen ikväll :) När hon har somnat ska vi kolla på film, har massa filmer på vår
externa hårddisk så vi ska kolla va vi har där :)

Tackar för mig så länge och så hörs vi väl imorrn eller nåt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!