Inget bra gympass

Den senaste veckan har jag blivit så extremt morgontrött, det är verkligen jätte svårt att
få upp ögonen. Alltid när Patrik åker till jobbet brukar jag orka pussa honom och säga hej
då men nu märker jag knappt att han åker. Hoppas att det går över snart!!!

Idag har jag varit på gymmet men det va bara skit. Haha. Va så omotiverad och orkade
ingenting. Kämpade mig igenom 1,5 timme iallafall. Passade på att väga mig och har gått
ner 0.8 kg på en vecka och jag har tappat ett par centimetrar runt midjan, lår, rumpa och
armar :) Det går ju iallafall åt rätt håll. Måste bli bättre på att ta mig till vattengympan
också, går dit sporadiskt nu för tiden. Då tror jag att det händer lite mer me vikten och
centimetrarna. Tänkte börja va stenhård me vattengympan från och me nästa vecka, men
förmodligen blir det bara ett pass i veckan för nu är kvällarna så fina och då vill jag vara ute
me familjen.

När jag kom hem så va A och Thea ute och lekte, hon hade köpte blommor till vår balkong,
planterat dom och skurat trallen där ute så nu är vår balkong jätte somrig och fin igen :)
Thea hade även fått ett par strumpor och ett par leggings.



Strax efter halv 2 somnade min lilla stumpa och sover fortfarande :) Jag har inga måsten för
tillfället så jag ska nog sätta mig på balkongen ett tag men det börjar komma massa gråa
moln, kommer säkert bli regn ikväll men det skulle va lite skönt.

Kanske blir ett snabbt inlägg ikväll om jag har tråkigt. Vi höres!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!