Måndag kväll!

Thea vaknade vid halv 8 idag, en helt okej tid. Visst hade det varit skönt me 8 men "om man
gapar efter mycket, mister man ofta hela stycket". Hon fick torr blöja och sen blev det lite
frukost. Vi lekte och busade och jag försökte hålla henne vaken men vid 10 va det omöjligt
så jag lade henne och hon somnade på en gång. Medan hon sov hann jag diska, tvätta två
maskiner och röja lite. Strax innan 12 behagade hon att vakna så hon fick i sig lite lunch och
sen klädde vi på oss och gick ut.

Började me en halvtimmes promenad bort till en lekpark som jag tycker om och där va vi ett
bra tag och lekte och gungade :) Sen tog jag en promenad hem på ytterligare 30 min. Blev
nästan en PW för Thea va så vansinnigt trött och gallskrek. Hon somnade så fort vi kom hem.
Tror att värmen påverkar henne väldigt mycket också för såhär mycket brukar hon aldrig sova
annars.




Hon vaknade iallafall strax efter att patrik hade kommit hem från jobbet. Vi åt lite frukt och sen tog
vi en halvtimmes promenad fram och tillbaka till centrum för att köpa frukt och mellis. Kom hem
och gjorde middag. Sen satt vi och mös i soffan och lekte innan det va dags att bada. Sen åt vi lite
frukt och sen kom kvällens jobbiga, att borsta tänderna på Thea. Hon totalvägrar, har försökt me
alla tips jag har fått och det funkade jätte bra ett par kvällar men nu är vi tillbaka på ruta ett.

Nu ligger hon iallafall och sover, jag och gubben ska kolla klart på alcatraz innan vi ska sussa.

Good night!




Kommentarer
Madeleine

Bara bita ihop och hålla ut!

2012-05-22 @ 07:33:47 | http://mammascharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!