Mysig födelsedagsmiddag

Åh, vilken mysig kväll vi har haft :) Fullt me ungar, bus och skoj, god mat och
trevligt sällskap :) En trevlig överasskning va att Patriks syster me man och
deras två barn va där också så Thea hade ju jätte roligt me dom och lekte för
fullt. Gissa om hon va trött på tunnelbanan på väg hem sen :P Hon slumrade till
några minuter men hade inga problem att somna när vi kom hem, blev lite drygt
en timme försenat än normalt. Va fick vi då? Patrik fick sedlar och jag fick 500 kr
som jag beordrades att köpa ordentliga promenadskor för. Där rök min digital-
kamera men jag ska räkna lite på det, förhoppningsvis har jag råd att köpa den
ändå. Vår gamla har ju gått sönder och jag är ju en riktig fotonörd som tar MASSA
bilder varje dag.

Här kommer iallafall lite bilder från ikväll, dock är kvalitén inte den bästa men det
får duga :)












Vi skulle visst få nåt mer att Patriks föräldrar som dom skulle lämna imorrn men dom sa inte va
det va så det ska bli lite spännande :)

Nu ska jag ta och tvätta bort fejset och sen kolla en stund på tv innan det är dags att sova.



Kommentarer
Anna

Som nån skrev förut också, det syns att du gått ner! Vad duktig du är! Kämpa på med alla dina drömmar :)

2012-05-26 @ 09:35:34
Anonym

Blir du överraskad av att Patriks syster grattar sin pappa?

2012-05-28 @ 11:29:57
Rebecka

Haha, nä, det blir jag inte men Patriks föräldrar sa inget om att dom skulle va där och alla andra år förutom förra året har dom inte varit me.

2012-05-28 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!