Tillbaka!!!!

Och det känns så OTROLIGT underbart! Ni blir inte av me mig så lätt men många
av er har säkert tyckt att det har varit skönt me ett litet blogguppehåll från min
sida :P Men nu är jag tillbaka.



Har egentligen allt och inget att skriva om. Haha. Har ju bloggat endel från mobilen
så jag behöver ju inte berätta ALLT som hänt. Utan nu börjar jag om och skriver om
idag :)

I förmiddags åkte jag och Thea till skärholmen, jag ville hitta nåt plagg till mig men
kom hem tomhänt. Haha. Köpte tre par trosor till Thea (hennes första), en ny bh till
mig då min gamla hade gått sönder, nya skor till Thea som jag dock måste åka och
byta då dom va för stora. Vi tog en lunch på det gamla vanliga stället och efter 3,5
timmes promenerande kom gubben och hämtade oss vid 2-tiden :)



Va tänkt att vi skulle städa när vi kom hem men alla tre va mer eller mindre döda så vi
slappade en stund och sen gick vi ner till centrum för att handla lite och sen började jag
me middagen, fick bli spaghetti och köttfärssås :) Och planen va att städa efter maten men
ja, haha. Så blev det inte. Men imorrn förmiddag ska jag storstäda och under tiden ska gubben
ÄNTLIGEN byta däck. Sen ska vi upp till moster och kanske bli bjuden på lite tårta ;)

Nu ska jag följa me gubben ut på balkongen och sen ska jag sätta mig och försöka pula lite
me photoshop och lära mig det. Men ha en alldeles underbar fredagskväll!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!