Underbara kvällar!

En av dom bästa sakerna me sommaren är alla dessa underbara kvällar. Det
utnyttjar vi för fullt här hemma :) Ikväll efter middagen drog jag me familjen
bort till lekparken vid badet och hade en jätte mysig stund. Vi va där 1,5 timme
och lekte i sandlådan och rullade runt i gräset och så åt vi melon :)





Det är tredje gången Thea va ute idag och andra gången för mig, så otroligt skönt me
sommaren :D På lördag ska jag och älsklingen ha picknick och det ser jag fram emot
MASSOR. Vi tänkte köpa lite rostbiff, potatissallad, baugetter me vitlökssmör och lite
frukt och för att lyxa till kvällen lite extra ska vi dricka lite alkohol :) Ska bli så otroligt
mysigt.

Ikväll har Thea svårt att sova, vi lade henne vid halv 9 och hon är fortfarande vaken, dock
i sin säng och håller på me nåt. Men hon lär snart somna.

Äh, nu ska jag fortsätta kolla på greys men ha en awsome kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!