Tack för idag :D

Verkar som om Theas sovrutiner börjar återgå till det normala, dvs hon sover hela
nätterna igen och mer därtill =/ Haha. Dom senaste två mornarna har hon sovit
fram till mellan 9-10. Och ändå gör vi inte mer än vanligt på dagarna. Konstigt!

Idag har vi tillbringat ett par timmar uppe i visättra hos Madde, Jonny och Leah :) Vi
har haft det jätte trevligt! Thea fick en hel kasse kläder plus annat smått och gott som
vi ska hämta lite senare :) Jag följde me Madde för att hämta Leah på förskolan och
då stannade Thea kvar me Jonny. Ungarna lekte och när min gubbe kom så fikade vi
och sen rörde vi oss hemåt, Thea hade varit vaken HELA dagen så hon va jätte trött.
Vill tacka er alla för en jätte trevlig eftermiddag!






När vi kom började vi me middagen direkt och sen satt hela familjen och åt tillsammans trots
att klockan blev lite mycket. Thea fick ta en snabb dusch och sen satt hon och mös me mig i
soffan innan det va dags att sussa. Hon slocknade på fem röda vill jag lova :)

Och som vanligt på onsdagar är det greys, vilket har blivit ett favoritprogram som jag slaviskt
följer. Haha. Sen blir det en dusch och sen sängen.

Har inte blivit nåt gym den här veckan, än så länge =/ imorrn ska iallafall jag och Thea ut, vill
ut! :) Sen skulle jag behöva städa, igen! Haha. Hopplöst ju. Men för tillfället tackar jag för mig.



Kommentarer
Madde

Dags att klippa dotterns lugg snart kanske? Den hänger ju ner i hennes ögon, det är nog inte så skönt...

2012-06-01 @ 11:44:45
Rebecca

Vi sätter alltid upp hennes lugg me tofs eller hårspänne :) Men efter nån timme får man göra om det :P

2012-06-01 @ 12:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!