Vi lever!

I söndagskväll blev ju Thea magsjuk och kräktes bla ner hela datorn så tangentbordet har blivit helt fuckat så jag kan inte blogga :-( får se om vi köper en ny dator och tar det på försäkringen eller om det blir ett nytt tangentbord bara. Hur som helst. Thea har varit jätte dålig dom senaste dagarna men nu börjar det väl bli lite bättre. Hon är feberfri iallafall. Men hon får bara i sig mindre mängd vätska annars kräks hon upp allt igen. Hon har inte ätit sen i söndags eftermiddag. Usch, det gör så ont att se henne så dålig. Saknar hennes vanliga jag. Men me mig och Patrik är det bara bra me :-) ville bara uppdatera läget och så hoppas jag att jag snart kan blogga som vanligt igen. Hej så länge!



Kommentarer
Anonym

Köpa ny dator verkar ju onödigt, du har tidigare sagt att du är pank denna månad!

Kan du spara så som planerat?

2012-05-03 @ 08:01:45
Rebecka

Vi har ju försäkring, då behöver ju inte vi betala. Jag sparar till både mig och Thea varje månad, om det va det du undrade.

2012-05-03 @ 08:36:14
Anonym

Har du koll på självrisken?

2012-05-03 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!