Alla helgons dag

Hela förmiddagen gick åt till att sova/vila/slappa. Haha. Jag och Patrik va jätte trötta
och sega men efter lunch piggnade vi till grann.
 
Vid halv 4 åkte vi till city gross för att köpa lingonsylt och rengöringsmedel och så va
jag inne på lindex och köpte sån här förlängningsgrej till bh:n :) Vi kom hem och fixade
middag, fick bli potatisbullar, bacon och lingonsylt ikväll.
 
Sen drog vi till flempan för att hämta upp mamma och så åkte vi till st botvid för att tända
ljus för min pappa och morfar m.fl. Sen lämna vi av mamma innan vi åkte in till stan för
att tända ljus för älsklingens morfar. Vi kom hem stax innan halv 9 och då va det bara att
lägga vår lilla sessa :)
 
 
Själva sitter jag och gubben och tittar på snowwhite and the huntsman, får se om den är
bra då :) sen blir det sängen.
 
Får se hur det blir imorrn, atningen blir det badhuset, upp till visättra eller bara va hemma och
kanske gå till långbro och mata änderna.
 
Förrästen va det endel som tyckte att bilden i föregående inlägg, när Thea badar me pappa va
stötande så jag har gjort om den så nu hoppas jag att ni är nöjda :)
 
Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!