Älskade unge!

Min dotter är världens vackraste och smartaste unge på hela denna jord. Ända sen den
dagen då jag plussade har hon förgyllt varje dag av mitt liv och hon gör mig så stolt. Jag
visste att man älskar sitt barn över allt annat men när hon väl låg i min famn så fanns det
inga ord för all den kärlek jag kände för henne.
 
Jag älskar henne till månen och tillbaka miljoner gånger om. Om några månader har
hon förgyllt våra liv i 2 år och det har varit dom bästa åren i hela mitt liv. Hon är det
absolut finaste jag har och jag går över eld och vatten för henne, utan att tveka.
 
Jag älskar dig så mycket min fina prinsessa!
 
 
Har varit en helt okej dag på jobbet för övrigt :) Theas farmor hämtade Thea och sen kom
älsklingen och hämtade mig <3 Har världens bästa sambo och jag håller me Madde (you
know what I mean) :) Om man tänker som du så underlättar det en hel del ;) A hade gjort
middag när vi kom hem så det slapp jag, så himla skönt :) Sen tog jag och Thea ett bad innan
det va dags för henne att sussa. Tror hon håller på och får mer tänder för hon dreglar så in
i norden, hon dreglar ner en tröja på bara några minuter. Och så har hon fått jätte mycket
blöjeksem, upptäckte det igår efter dagis. Vet inte va det kan bero på. Om det hade varit för
att hon inte tål dagis blöjor så hade väl det kommit tidigare? =/ Hmm.
 
Håller på och blir galen på detta väder, bara massa regn och rusk. Usch! Kom till jobbet och
såg ut som en dränkt katt imorse. Haha. Får försöka komma ihåg paraplyt imorrn :P Jobbar
07.30-16 imorrn, älskar att börjar så tidigt och få ta emot barnen, sätta på lite lugn musik
och fixa frukosten.
 
Ser att alla har börjat julpynta och jag har inte ens tänkt tanken än, typ. Men på lördag ska
jag sätta igång, tänkte sätta upp julgardiner och adventsljusstakar men resten av pyntet
får vänta nån vecka till. Längtar så mycket till julafton, ska bli så mysigt att få fira me mina
närmsta i mitt hem. Vill bara att veckorna flyger förbi nu :)
 
Men nu ska jag fortsätta titta på tv, klockan 21 är det house och sen är det dags att sova.
 
Natti natt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!