Äntligen är man så gott som frisk!

Halsen är så gott som bra och det känns alldeles underbart! :D Är lite trött och seg i
skallen men det ordnar nog upp sig snart :P  Ska bli underbart att komma tillbaka till
jobbet imorrn iallafall. Upp kl 04.45, det har man inte gjort på några år men det är ju
inte varje dag och i utbyte så slutar jag 3 dom dagarna, det är skönt :)
 
Thea va lika glad att va tillbaka på dagis imorse som hon brukar. Hon satte sig genast
och gungade på en sån här gunggrej me några barn och det va en äldre pojke som höll
på att busa eller nåt me henne. Så fort jag tittade dit så slutade han och såg bara full i fan
ut och när jag tittade bort så började han igen. Hmm. Bara han är snäll mot min lilla tös så.
 
Jag gick ner till centrum för att köpa frukost och sen satte jag mig i soffan och har suttit här
sen dess och kollat på film och vilat. Kollar mailen stup i kvarten för att se om lönespecen
har kommit, är så nyfiken på hur mycket jag får :) Är så glad för minsta lilla krona och
speciellt i juletider me allt som ska handlas och julklappar och allt :)
 
Satt och tittade på Vi barn från banhof zoo och är så lycklig för mitt liv. Jag har det så jävla
bra, trots att jag hade kunnat sluta som för dom på filmen. Jag har ett ordentligt liv, jag har
en dotter som jag älskar mer än allt annat, en underbar fästman, tak över huvudet, ett jobb.
Även om livet är jobbigt ibland och allt bara går skit så är jag så tacksam för mitt liv och för
det jag har. Ibland måste man titta på hemska filmer som får en att verkligen må piss för att
man ska uppskatta det liv man har. Man tar saker och ting lätt för givet.
 
 
 
Jag och Patrik gick och hämtade Thea och hon hade bara haft det bra idag. Hon hade fått följa me
till storbarnsavdelningen och gissa vem som va överlycklig sen :P haha. Vi tog en promenad ner
till centrum för att gå in på apoteket och sen köpa lite frukt. Kom hem och gjorde middag och sen
fick Thea bada. Vi passade på att öva lite på luciasångerna som dom ska sjunga på dagis och Thea
va så duktig och "sjöng" me och gjorde rörelserna till :) Måste filma det nästa gång.
 
Vi lade henne tjugo i 8 men ikväll ska hon inte sova. Klockan är nu halv 9 och hon är uppe och
springer. Hennes mage kurrade massor så hon fick en macka, får hoppas att hon somnar sen, att
det va att hon va hungrig som gjorde att hon inte kunde somna.
 
Men innan kl 9 måste hon sova för det är det house och det vill jag titta på i lugn och ro, så det så!
Haha.
 
Blev ändrade planer angående imorrn. Jobbar 07.30.16 istället och sen vet jag inte om jag får några
stängningar och öppningar, E skulle prata me chefen på torsdag. På torsdag skulle iallafall A hämta
Thea på dagis :)
 
Ha en bra tisdagskväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!