Dags för nya tag

Det gick toppen att komma upp imorse när klockan ringde halv 6. Va trött som jag vet inte
vad men det gick. The va trött också men när jag lämnade henne på dagis strax innan 7
va hon pigg och go :) Det va bara hon och en annan pojke där men kan ju va skönt att
börja dagen lite lugnt.
 
Jag va på jobbet till halv 8, har aldrig börjat så pass tidigt och visste inte alls rutinerna
då men det gick :) Va så skönt att va tillbaka igen, Har haft en toppendag på jobbet,
inte alls stressig utan lugn och harmonisk men inslag av lite kaos :P haha. Slutade
4 och då va det bara att knalla hemåt :)
 
Kom hem och gjorde middag, sen tog jag och Thea ett bad innan det va dags att lägga henne.
Både igår och ikväll vid läggningen så är hon jätte ledsen och vill inte alls sova trots att hon är
jätte trött,  vet inte alls va det kan bero på. Får hoppas att det bara är nån period.
 
Jag har tillbringat kvällen me att hjälpa gubben att fixa räkningar och kollat på greys :)  Har
även mailat ett par stycken angående tripp trapp stolar, har fått två svar och då va dom
sålda :( Men väntar svar från ytterligare 2-3 st så vi får hoppas på nån av dom :) Fick löne-
specen idag. Inte riktigt vad jag hade räknat me (hade räknat helt galet) men ändå ett par
tusen mer än förra månaden :) Haha.
 
Imorrn jobbar jag 9-16.45 och imorrn får jag veta om jag får några öppningar/stängningar.
Sen fick jag höras talas om att det finns en tjänst tillgänglig på "min" avdelning fram till i
mars nångång så min kollega skulle höra me chefen om jag kan stanna, om jag vill och
det vore UNDERBART! Men det är inget som är officiellt eller klart eller nånting, utan det är
väl mer ett rykte än så länge eller va man ska kalla det.
 
I helgen har vi fullt upp, minst sagt men det ska bli roligt :) Kommer va död på fredag och lördag
men på söndag ska jag och älsklingen ta en välförtjänt sovmorgon :D
 
Nu blir det en cigg, sen ska gubben diska och duscha och så ska vi sova. Natti natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!