Det ljusnar äntligen!

Idag fick Thea va hemma från dagis. Hennes avföring igår kväll va lite mysko och så va
hon jätte snorig så jag ville ha lite koll idag. Men hon börjar liksom jag att må bättre :D
Avföringen är okej, nästäppan är bättre men det rinner fortfarande och hon har vilat
en hel del men varit pigg och energisk för övrigt så imorrn är det dagisdags :)  Och jag
börjar äntligen känna mig som en människa. Blir fortfarande lätt trött och vänster sida
av halsen gör ont men det börjar bli bättre. Tror dock inte att kallsvettningarna på
mornarna har försvunnit men det gör dom tids nog :) Så imorrn blir sista dagen hemma
och BARA vila och ladda batterierna inför jobb resten av veckan :)  Börjar kvart i 7 på
onsdag och på fredag öppnar jag, det är debut för min del. Kommer va jätte nervös. Tänk
om larmet går på? Måste höra hur och vart jag öppnar och vad jag liksom ska göra. Jag
är ju helt ny på det området. Men nångång ska ju va den första. Ser fram emot "riktiga"
saker som utvecklingsamtal och föräldramöten. Men det kommer inte ske förrän jag är
fast anställd nånstans.
 
Idag har vi haft massa mys, vi har legat i soffan under täcket och tittat på barnprogram,
hon har suttit på diskbänken och hjälpt mig diska, hon har legat i vår säng och vilat
medan jag sorterade strumpor. Vi har hunnit me endel lek också :) Blir så faschinerad
av hennes personlighet, att hon kan så mycket, att hon snappar upp minsta lilla sak
som jag eller patrik gör, att hon undersöker allt. Hon har bara blivit så stor. Och jag tror
att det är lättare att inse när dom kan prata men me Thea som inte pratar än så glömmer
man ibland bort att hon snart bara är 2 år, för mig är hon liksom 1 typ. Haha.
 
 
Har inte så mycket mer att skriva så vi hörs väl imorrn :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!