En glad överraskning :D

Imorse efter att jag hade lämna Thea på dagis så tog jag en promenad till
centrum och köpte lite frukost, sen kom jag hem och åt och kollade på
nyhetsmorgon, man känner sig inte alls som en gammal kärring :P haha.
Slappade lite och sen tog jag en dusch och gjorde mig ordning för jobbet.
Kom tidigare som vanligt så jag satt i personalrummet och tjattrade me några
kollegor :) Då fick jag en glad överasskning. Tydligen ska jobbet på julbord och
vikarier och framför allt tim.vikarier brukar ju sällan få följa me men då hade
chefen skrivit upp mig ändå :D Blev så otroligt glad. Jag har aldrig någonsin
fått följa me på julbord/firmafester. Så den 23/11 ska vi till långbro värdshus och
det ser jag verkligen fram emot :) Tackar så ödmjukast!
Resten av eftermiddagen lunkade fram. Blidde själv en stund men sista halv-
timmen gick vi in till en annan avdelning. Slutade 5 och då va det kolsvart och
svinkallt ute, brr. Ser inte fram emot senare i vinter när man slutar vid den tiden.
Men det va min senaste dag på 2 veckor så det va ju skönt :)
 
Kom hem och fick börja me middagen direkt, Thea fick tortellini medan jag och
älsklingen åt äggröra me kabanoss, smaskigt! Thea tog ett bad och sen satt vi
och tittade på djursjukhuset innan det va dags för tandbortstning och nattning. Hon
hade väldigt svårt att komma till ro så jag gick in och lade henne i famnen i ca 10
min och sen kunde jag kunde lägga ner henne och då somnade hon :)
Gubben ska ner till centrum för att köpa lunch till imorrn och jag hade tänkt ta ett
varmt bad men jag orkar inte ens duscha så jag ska bara tvätta bort ansiktet och
sen bänka mig i soffan och kolla på house innan läggdags.
 
Imorrn är det jobb mellan 9-16, tyvärr inte på "min" avdelning men så kan det va :)
Jag är iallafall omtyckt på "min" avdelning. Till och med min ena kollega tyckte det
va tråkigt att jag inte skulle va inne hos dom imorrn och på fredag och hela nästa
vecka ska jag inte va där alls om det inte blir ändrade planer
 
Men ha en fortsatt trevlig kväll :)



Kommentarer
Anonym

Vad kul för dig med julbord, hoppas att du berättade att du blev riktigt glad för din chef.

Svar: Hade chefen varit där så hade jag sagt det :-) hon är väldigt sällan där.
Rebecca

2012-11-07 @ 07:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!