En mindre bra dag

Första tidiga dagen på över 1 vecka och det va tufft, hade lite svårigheter me att komma
upp imorse men jag kom upp och stod i duschen innan väckarklockan ringde :P haha.
Thea vaknade innan dess och gubben också så det va ändå ingen mening me att ligga
kvar. Lämnade Thea vid 8 och det va en perfekt lämning :) Dom va inne och det är
lättare att lämna henne inne. Hur som helst, hon sprang in och lekte och när jag sa att
jag skulle gå så sprang hon fram till mig och gav mig en puss och sen skyndade hon
sig iväg igen :D Så jag gick till jobbet me ett rent samvete och lätt hjärta :)
 
På jobbet har det varit kaos och ungarna har varit rent ut sagt för*******. Trodde jag
skulle gå i tusen bitar men jag överlevde dagen och det fick min familj lida för. Va
på ett helsikes humör när jag kom hem, trött och lättirriterad och ville bara gå och dra
nåt gammalt över mig. Men Thea fick en kortare dag på dagis iallafall, A hämtade
henne vid halv 3-3. Hon hade me sig pippi-tröjan som Theas gammelmormor har
stickat till henne, den va jätte fin och jätte mjuk. När jag kom hem så hade gubben
gjort mat till Thea så hon satt och åt och en stund senare fixade jag potatisbullar åt
oss.
 
Jag och Thea tog vårt vanliga kvällsbad och jag som va lite nere och på dåligt humör
muntrades upp av dottern <3 Först gav hon mig en bamsekram, sen tog hon mitt ansikte
mellan sina händer och gav mig en rejäl blöt och slemmig puss. Då blev jag mycket
gladare.
 
 
Vi satt och mös i soffan och tittade på tv innan det va dags för tandborstning och det vanliga
innan läggdags.
 
Imorrn är det halvdag igen, jobbar 13-16.45, det behövs efter den här dagen. Är man inte
redan stressad så blir man på jobbet =/ Alla dagar är inte lika jävliga som idag, som tur är :)
 
Nu ska jag joina gubben på balkongen, brrr men vi hörs väl imorrn :) Håll tummarna att jag får
en lite lugnare dag då :P
 



Kommentarer
Carro

Finns inget som piggar upp så mycket som ett leende från sitt barn. :)

Underbart söt tröja, har själv en likadan fast i mörkblå till Emma som hon snart kan börja använda!

Svar: Nä, verkligen :) Och vänta bara när du får första kramen eller pussen, då lättar man från marken, det kan jag garantera :)
Ja, jag älskar pippi-tröjorna, dom är så fina och underbara :) synd att en sån tröja till en själv kostar massa :(
Rebecca

2012-11-08 @ 10:47:39 | http://carrosell.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!