En oväntad söndag :)

Inga av våra planer som vi hade blev av, eller planer och planer va det ju inte men
vi hade ju lite olika alternativ att välja bland om inget dök upp men det dök ju upp
nåt :) M frpgade om vi ville följa me till EG's och det va länge sen vi träffade dom så
vi joinade dom :)
 
Vi träffades utanför biltema vid halv 12 och så gick vi omkring där och kikade lite,
hittade en julklapp till Thea :) Vi åkte vidare till EG's och kikade lite innan vi åkte
till donken för lite lunch och sen avslutade vi inne på willys. Tjejerna lekte lite och
vi tjattrade :) Får hoppas på en längre träff snart :)
 
 
Thea hade inte sovit lunch så hon somnade i bilen på väg hem och sen sov hon vidare hemma i
drygt 1,5-2 timmar. Jag började me maten, blev bara lasagne ikväll och sen blev det ett bad och
lite mys. Om drygt en timme ska stumpan sova och jag och gubben ska väl kolla på beck och sen
sova.
 
Imorrn är det dags för första arbetsdagen av 14 (så vitt jag vet nu) och det ska bli så härligt att få
komma tillbaka :D Jobbar halvdag 3 eller 4 dagar den här veckan. Blir inte så mycket pengar
nästa månad om mitt schema inte fylls på men jag får va glad för alla tider förra månaden, dom
pengarna kommer väl till pass den här månaden och nästa månad då det är julklappar, julmat,
årsfirande, julgransköp osv osv som gäller.
 
Nä, nu piper dottern så vi ska leka en stund men ha en trevlig kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!